Menu Sluiten

FAQ - veel gestelde vragen

Het is steeds aan te raden zo vroeg mogelijk uw vervoer te bestellen. Aanvragen minder dan 24u op voorhand zijn maar zelden nog mogelijk. We doen al het mogelijke om toch uw vervoer geregeld te krijgen.

.

We hebben 1 kinderzitje en 1 stoelverhoger ter beschikking. Indien er meerdere zitjes of verhogers voorzien moeten worden kunnen we naar een gepaste oplossing zoeken. U kan best steeds doorgeven dat u hiervan gebruik wenst te maken. Dan zorgen we ervoor dat ze aanwezig zijn.

Er zijn voorwaarden aan een boeking verbonden:
We zorgen dat uw boeking in onze agenda gepland wordt, als 50% van de prijs op de offerte betaald wordt.
Voor een definitieve overeenkomst moet de overige 50% van de prijs op de offerte betaald worden.
De totale betaling moet altijd 14 dagen voor het evenement gebeuren.Op deze manier komt geen enkele partij voor verrassingen te staan.

Annuleren vinden we uiteraard jammer, maar het is mogelijk. We hebben u al gratis geholpen met uw offerte/bestelling en hebben een voertuig en chauffeur voor u gereserveerd.

Als u het vervoer wenst te annuleren, kan u dit tot twee weken voor aanvang van het vervoer. Als deze termijn gerespecteerd wordt, zullen er geen kosten aangerekend worden. Bij een laattijdige annulering zal een bedrag van 50% van het bedrag op de offerte aangerekend worden.

Neen. In de Vlaamse wetgeving wordt er een onderscheid gemaakt tussen taxivervoer en straattaxi (personenvervoer).

  • Straattaxi: uw voertuig wordt aangeboden aan de klant op de openbare weg (de klant moet de taxi minstens een kwartier op voorhand bestellen).
  • Standplaatstaxi: uw voertuig mag de openbare taxistandplaatsen van een gemeente gebruiken. U beschikt over een machtiging van die gemeente.

De prijzen en afspraken worden altijd duidelijk beschreven in de offerte die na overleg opgemaakt wordt.

Voor luchthavenvervoer hanteren we een vaste prijs. We pikken jullie op aan de voordeur en op 2 adressen. Per adres dat erbij komt rekenen we een supplement aan.

Jullie worden afgezet op de Kiss & Ride – zone van de terminal waar er ingecheckt moet worden. (Of anders na overleg)

Bij het ophalen wachten we jullie persoonlijk op in de aankomsthal en we zetten jullie thuis af. Jullie betalen niets extra voor de parking en er is ook 1u wachttijd na de landing inbegrepen. Door uw vluchtnummer voor vertrek te controleren weten we of er vertraging is of niet. Zo wordt onze wachttijd tot het minimum beperkt.

Als er file is onderweg, wordt er niets bijgerekend.